22 augusti 2009

%&¤$§£#%#¤!!!

Blä, jag blir galen! Det är något med min dator och Eurobulb som inte funkar. Det har varit så hela sommaren. Det funkar från Älsklingens jobb och jag har ju svårt att tänka mig att ett sådant stort internetföretag inte skulle ha åtgärdat en defekt hemsida på flera månader, mitt i högsäsong. Jag kan göra max tre klick, sedan är det stopp. Och så får jag vänta och försöka igen senare och då går det vanligtvis att klicka fram ytterligare en till tre sidor. Det går lite bättre sedan jag började öppna varje sida i ny flik. Innan hängde det sig helt och hållet.

Nåväl, jag håller alltså på med höstens beställning av vårblommande lökar. Jag har kommit halvvägs, ungefär. Crocus, Scilla, Chionodoxa, Fritillaria och en del tulpaner har jag hunnit igenom. Men helst vill man ju kunna sitta och klicka runt alldeles ohämmat. I synnerhet när det gäller tulpanerna, där man vill drömma ihop kombinationer ur de olika grupperna, och behöver kunna kolla runt Hur såg den ut, nu igen? Hur hög var den där, nu då? Var den medel- eller senblommande? Vad hette den nu då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar